мысли. обо. всем/ T H O U G H T S

Ես այդպես էի կարծում……..


Պետք է համեստորեն ընդունեմ,ես միշտ հպարտությունից պայթել եմ:Ես,ես,ես…ահա իմ սիրելի կյանքի կրկներգը,որ լսվում էր իմ բոլոր ասածների մեջ:Ես երբեք ուրիշ ձևով խոսել չեմ կարողացել,բացի ինձ գովելուց,մանավանդ,երբ այն անում էի ջախջախիչ զգուշավորությամբ,որի գաղտնիքը գիտեի շատ լավ:Ճիշտ է,միշտ ազատ և ուժեղ եմ ապրել:Պարզապես ինձ ազատագրված էի զգում բոլորից,այն հրաշալի պատճառաբանությամբ,որ ոչ ոքի ինձ հավասար չէի համարում:Ես ինձ ամբողջ աշխարհից ոչ միայն խելացի էի համարում միշտ,այլ ավելի զգայուն և ավելի համարձակ:

                                                                                                   Քամյու

Leave a Reply

