мысли. обо. всем/ T H O U G H T S

Լիակատարություն…..


Երբեմն ամեն ինչն է պակաս,չկան մարդիկ,որոնք իրոք քեզ պետք են,չկան շատ բաներ…պակասությունը խեղդում է քեզ..

Բայց դա երբեմն,կյանքում ամեն ինչն է երբեմն լինում,…երբեմն երկար,հաճախ էլ` կարճ ժամանակով: Պակասները կյանքում լրացնում են ուրիշ բաները:Երբեք պակասի դատարկ ու մութ թողած տեղը չի մնում այդպիսին.վերջիվերջո մի օր այն լցվում է,լիարժեք է դառնում…Չնայած,մարդկանց մեծ մասը երբեք իրեն լիարժեք չի զգում,այդպիսին իրենց զգում են մահվան մոտ մարդիկ,նրանք,ովքեր ”կուշտ” են կյանքից ու նրա տված հաճույքներից և տառապանքներից :Միթե դա ճիշտ է?……մարդ կարող է մինչև մահ ցանկանալ ավելի  կատարյալ դարձնել իր  կյանքը,չզգալ լիարժեքություն……Լիարժեքության զգացումը մահվան մոտալուտի հետ կապ չունի,չհաշված որոշ հոգեբանական վատ իրավիճակներում: Մարդիկ լի են երազանքներով,ցանկություններով,նպատակներով..որոնց բավարարման դեպքում անգամ նրանք կարող են չզգալ լիարժեքություն` դա մարդու խառնվածքից է:

Երբեմն ես դժվարանում եմ ինչ-որ բան ցանկանալ,ինչ-որ նոր բան ուզել…երբեմն պահ է լինում,որ զգում եմ` ես ամեն ինչ ունեմ….իսկ շրջակա մարդկանց ժպիտները չէին խանգարի ինձ ավելի լիարժեք զգալու համար…. :)) …

Մարդի’կ,ձեզ եմ դիմում.!!!..սովորեք փոքր-ինչ կարողանալ զգալ լիարժեքություն..թերի,դատարկ զգալը ոչնչի չի հանգեցնի..իսկ երբ փորձեք լիարժեք զգալ ձեզ նրանով,ինչ ունեք,դու կսկեք ավելի շատ գնահատել ունեցածն ու կհասկանաք,թե ինչքան գնահատելի ու արժեքավոր բաներ ունեք դուք :))

Leave a Reply

