мысли. обо. всем/ T H O U G H T S

Գուցե մեղավոր չեն….


Այսօր վերջապես ձեռքս առա իմ աննման գրքերից մեկը..երկար ժամանակ կլիներ` չէի թերթել, թեկուզ այն էջերը, որոնց պարունակությունն անգիր գիտեմ, այսօր դրանք թերթելը մեծ երջանկություն թվաց….

 large

Սկսեցի կարդալ այնտեղից,որտեղ որ մի քանի ամիս առաջ կանգ էի առել…բայց ոչինչ չէի մոռացել…. Գլխավոր հերոսը` օտարը, արդեն բանտի մութ պատերի ներսում էր` սպանության պատճառով…. իսկ այդ պահը իմ երևակայության մեջ ուղղակի մխված էր մնացել…..   Հետաքրքիր է` ես միշտ եղել եմ ու երևի կմնամ այն կարծիքին, որ բանտարկված, շատ բաներից ստիպված զրկված,սակայն միևնույն պահին զանցանք գործած մարդիկ ավելի շատ բան են հասկանում կյանքից, քան ազատությանը մատնված հասարակ մարդը, ով օրերցօր ավելի անտարբեր է դառնում իր ազատ կյանքի կարևորության նկատմամբ……… Միգուցե սխալ եմ մտածում, բայց կարծում եմ` այդպես է….. Ո՞վ է ասել,որ բոլոր բանտարկվածները միանման են,նույն ”վատ” ասված մարդիկ …. Ո՞վ է ասել,որ նրանք այլևս ազատությունը չեն կարող գնահատել….. Պարզապես նրանք մի որոշ ժամանակ ապրում են մի վայրում ,որը մարդիկ ”բանտ” են անվանում, որտեղից նրանք կամ մահացած, կամ ազատությանը կարոտած թեթև ժպիտով են դուրս գալիս…..

jkhk

 

Leave a Reply

