мысли. обо. всем/ T H O U G H T S

Վերջապես հասկացա` Դու կույր ես……..


Ես հեռանում եմ…..ինձ դժվար թե տեսնեք առաջվա իմ կերպարի ու ձևի մեջ….վերջապես կռահեցի` դու պարզապես կույր ես….հեռանամ,թե չէ,միևնույնն է ` չես տեսնելու…..ինչ էլ անեմ ընդունակ չես նկատելու անգամ,…լավ է` կարողանում ես լսելես քեզ ասում եմ   ”Հաջողությո’ւն, հուսով եմ էլ երբեք քեզ չեմ տեսնի……”

tumblr_mi3b9hbZQ11r77ro1o1_1280_large

Գուցե դժվար է,իսկ ով ասաց` հեշտ կլիներ ինքս ինձ համար բացահայտելը,որ դու կույր ես…օտար….նման բոլորին…..կույր….. Ես ամաչում եմ քո փոխարեն..մարդ չպետք է լինի այդքան անտարբեր ու անզգա,որչափ որ դու ես…..ամոթ է…. կարծես թե սկսում եմ հեռանալ….իսկ ով ասաց,որ ցանկություն կա մնալու…..Գուցե հեռանամ ու դու զգաս իմ չլինելը… Հեռանալուցս առաջ լայն կժպտամ քո հիմար կերպարին, եթե իհարկե դու դա տեսնես…չնայած դա ինձ չի հետաքրքրում….’

 

 

4 thoughts on “Վերջապես հասկացա` Դու կույր ես……..

Leave a Reply

