мысли. обо. всем/ T H O U G H T S

Նոր սկիզբ…… ♥


Ամենը միանգամից փոխվեց,որովհետև ես սկսեցի ավելի ուժեղ հավատալ :)  Իրո’ք,դա այդպես է…Երբ սկսեցի անհամբեր սպասել,մտածել,երազել..դա կատարվեց: Երբ ամեն ինչ ունես,դժվար է քնելուց առաջ մտածել ինչ-որ բանի մասին ու երազել..բայց ես գտա դա…Ես վերջապես հասկացա ` ինչ չունեմ…Ու հենց դա իմ կյանքի նոր սկիզբն էր` ավելի հանգիստ,ավելի թեթև…Ես հասկացա, թե այս նոր սկզբում ինչի ետևից եմ գնալու և հասնելու… :) Ես հավատում եմ !!!

IMG_3871_large

 Նորս լինելու է առավել հնից, լինելու է կարող ու եռանդուն..կլինի  այդպիսին :) Նոր սկիզբս կլինի ավելի իմաստալից ու նպատակներով լի, կլինի ավելի խելացի, համբերատար…Նոր սկզբում կլինի ավելի շատ հանդուրժողականություն, քան առաջ. այդպես հեշտ է ավելի, քան ամեն րոպե պայքարի մեջ լինելը, ինչպես հնում…

jfmx1yoXFLk

Հնից եկած հիշողությունները, իհարկե, չեն մոռացվի, բայց նաև չեն կրկնվի հնում կատարած հիմարությունները..Հինը միշտ էլ հիմար է լինում.. Հնում շատ բան եմ թողնում, անցյալում շատ բան եմ լքում նոր սկզբի համար :)

m7RJNc0wQ5o

Չեմ ուզում երկար գրել, խոսել մաքուր սկզբիս մասին… Թող ամենքն իրենց կյանքում գոնե մեկ անգամ ունենա ու ապրի այդ մաքուր սկիզը… Սկիզբը միշտ էլ լինում է հավատով լի ♥♥ :)

VTha3KlCJVk

Leave a Reply

