мысли. обо. всем/ T H O U G H T S

Ու էլի ոչինչ չի խանգարի ժպտալ…


Լավ բան է համբերություն ունենալը, կարողանալ սպասելը, զսպելը…Ես սրանց բոլորին էլ տիրապետում եմ: Ու էլի ոչ ոք չի լինի :Քեզ թվացյալ մարդկանց ներկայությունը չափից կարճ ու աննշմար եղավ: Այդքան համբերածից հետո այս կարճությունը վերածվեց դաժանության…Բայց ինչու՞ այդքան կարճ… Ու էլի հեռվում ոչ ոք չի երեվա,անգամ հետք կամ շողք:  Չնայած դրանից կյանքդ չի փոխվի, դու կմնաս նույնն ու քո համբերությունը դեռևս տեղի չի տա, և միևնույնն է դու կսպասես… :) Ամեն ինչ լավ է` իհարկե, թեկուզ ստելով,բայց դա կօգնի ամեն ինչ թեքել դեպի լավը…դա օգտակար սուտ է…ու դա դու ես ավելի շատ օգտագործում, քան ես :) Միևնույնն է` ոչինչ չի կարող իմ ժպիտին խանգարել ժպտալ… !!! Դա թող բոլորն իմանան…

7212e2ed2ea6b72b36283bf020141244_large

Այդ կարճ երջանկությունը, դրա անցողիկությունը…միևնույնն չեն խանգարի ժպիտին :) Չնայած դու կաս,կամ չկաս` չգիտեմ,բայց ես ժպտում եմ,թեկուզ չկաս… Ճիշտը հենց սա է` եթե չես կարող ինձ հետ միասին ժպտալ,ապա մի փորձիր այն խափանել քո բացակայությամբ, դա չի ստացվի… :)

Leave a Reply

