мысли. обо. всем/ T H O U G H T S

Հիշողություն. փշաքաղվում եմ…


tumblr_l5gzozfSNW1qc18a3o1_500_large

Փշաքաղվում եմ…

Զարմանում եմ ` ես անչափ շատ բան եմ հիշում` անպետք, կարևոր…

Ես ժպտում եմ ` էլ ի՞նչ անեմ, երբ հուշերս անչափ պարզ են, մաքուր, ցանկալի…

Ապշում եմ ` հիշում ու լուռ ժպտում…

Իրո՛ք, ես անկարողությունից լռում եմ…

Կարևոր չի ոչ մի բառ. այն ` որ ոչ ոք ինձ չի կարող զրկել հիշելուց, վերապրելուց, մտորելուց` ~ փշաքաղված եմ` կմնա այդ զգացողությունը …

Լսում ես նրան, լսում փոխված ձայնը… ու դա հիշեցնում է ավելի շատ բան…

Զգում ես նրա  ՛՛չլինելը՛՛  ու հիշում ես, թե ինչպես էր, երբ նա կար…

Նրան սովոր էիր… նրա ՛՛վատ՛՛ -ին ` արդեն ծանոթ…

Հիմա այդ վատն անգամ հիշելու բան է դարձել…ու ես էլի ժպտում եմ…

Էլ ի՞նչ է ինձ մնում անել` հպարտորեն  ժպտում եմ  ու սարսափով փշաքաղվում…

 

One thought on “Հիշողություն. փշաքաղվում եմ…

Leave a Reply

